Dodací a platební podmínky
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
a) Dobírkou (cena zboží + poštovné a doběrečné dle zvoleného dopravce, platí se přímo přepravci)
b) Bankovním převodem - na účet České spořitelny nebo Komerční banky. Při platbě převodem vždy VYČKEJTE na doručení informací o platbě na váš email (č. účtu, variabilní symbol)
c) Platba kartou on-line - poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
d) Platba platebními tlačítky - rychlá platba prostřednictvím platebních tlačítek - přesměrování do vašeho internetového bankovnictví.
Pokud zvolíte platbu bankovním tlačítkem, budete přesměrováni do internetového bankovnictví vaší banky, kde budou předvyplněny údaje o platbě. Postačí pouze autorizace platby a poté je objednávka zaplacena, systém vás vrátí zpět na stránky BarvyMorys.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případ reklamace nebo dotazu k platbě.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Balné je v našem e-shopu zdarma.
Cena dopravy a doběrečného
služba (přepravce) |
cena |
doběrečné |
GLS na adresu do 10 kg |
83 |
28 |
GLS výdejní místa |
45 |
28 |
služby v ČR Zásilkovna |
cena |
doběrečné |
do 5kg* |
103 |
25 |
od 5,1 do 10kg** |
163 |
25 |
*Maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm. Maximální součet všech tří stran zásilky 120 cm. |
||
**Maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm do 120 cm. Maximální součet všech tří stran zásilky 120 cm do 150 cm. |
||
***Maximální rozměr jedné strany delší než 120 cm nebo maximální součet všech tří stran větší než 150 cm nebo váha nad 10Kg. |
||
služby v ČR FOFR - naše ceny |
cena |
doběrečné |
od 10,1 do 15kg |
175 |
50 |
od 15,1 do 20kg |
205 |
50 |
od 20,1 do 30kg |
240 |
50 |
od 30,1 do 40kg |
319 |
50 |
od 40,1 do 50kg (paletovka) |
650 |
50 |
od 50,1 do 80kg (paletovka) |
850 |
50 |
od 80,1 do 120kg (paletovka) |
1250 |
50 |
od 120,1 do 200kg (paletovka) |
1550 |
50 |
služby v ČR DPD naše ceny |
cena |
doběrečné |
do 10kg |
160 |
28 |
Všechny uvedené ceny jsou vč. DPH
3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
4. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.5), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.
5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu a kupující jej obdrží spolu se zbožím.
7. Zboží bude dle skladové dostupnosti expedováno od 24 hodin do 4 pracovních dnů. Ve výjimečných případech, kdy by mohla být dodací doba delší než 4 pracovní dny, tak na tuto skutečnost bude kupující předem upozorněn a budou s ním domluveny individuální dodací podmínky.
8. Objednávka ze strany prodávajícího bude splněna umožněním kupujícímu nakládat se zbožím v provozovně prodávajícího. V případě, že prodávající bude vyzván zboží odeslat, bude objednávka splněna předáním objednaného zboží prvnímu přepravci, který bude mít povinnosti doručit zboží na adresu uvedenou v objednávce.
9. Zásilka bude vždy obsahovat dodací list s obsahem zásilky nebo fakturu kde bude uveden způsob úhrady dobírkou v hotovosti, nebo platební kartou, umožňuje-li to přepravce.
Reklamace – poškození zásilky při přepravě
Pokud je zásilka dodána poškozená, nekompletní nebo nesouhlasí s objednávkou, neprodleně nás kontaktujte na některé z uvedených spojení v bodě 5.1 Smluvních podmínek.
Případně využijte e-mail: reklamace@barvymorys.cz
Uveďte číslo Vaší objednávky (je uvedeno též na faktuře), Vaše jméno a co přesně není se zásilkou v pořádku, pokud možno připojte též fotodokumentaci.
Poškození zjištěné při převzetí dopravcem:
Při přijímání zboží od dopravce jste společně s předávajícím pracovníkem povinni překontrolovat zásilku, zda nejeví jakékoliv známky poškození. V případě, že je zásilka poškozená nebo viditelně rozbalená, zásilku odmítněte a s dopravcem sepište zápis o škodě.
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, nahlaste reklamaci ihned po doručení, nejdéle však následující pracovní den po převzetí naší prodejně (kontakty uvedeny výše). K uplatnění reklamace je potřeba uvést číslo objednávky a způsob poškození. Pracovník prodejny Vás požádá o fotografie poškozené zásilky včetně štítku dopravce a možných polepů jako je křehké nebo neklopit. Kompletní reklamaci řeší společnost MORYS s.r.o. a Vy jste o ní průběžně informováni. Na poškození zásilky, které bylo nahlášeno po uplynutí druhého pracovního dne po doručení zásilky, nebude brán zřetel. Zboží, které si vyzvedáváte na některé z našich výdejen, je nutné překontrolovat ještě na výdejně nebo prodejně. Na pozdější reklamace mechanického rázu nebude brán zřetel.