1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

   a) Dobírkou (cena zboží + poštovné a doběrečné dle zvoleného dopravce, platí se přímo přepravci)

   b) Bankovním převodem - na účet České spořitelny nebo Komerční banky. Při platbě převodem vždy VYČKEJTE na doručení informací o platbě na váš email (č. účtu, variabilní symbol)

   c) Platba kartou on-line - poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s., https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

   d) Platba platebními tlačítky - rychlá platba prostřednictvím platebních tlačítek - přesměrování do vašeho internetového bankovnictví.

Pokud zvolíte platbu bankovním tlačítkem, budete přesměrováni do internetového bankovnictví vaší banky, kde budou předvyplněny údaje o platbě. Postačí pouze autorizace platby a poté je objednávka zaplacena, systém vás vrátí zpět na stránky BarvyMorys.

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případ reklamace nebo dotazu k platbě.

ComGate Payments, a.s.

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz

Tel: +420 228 224 267

 

2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Balné je v našem e-shopu zdarma.

 

Cena dopravy a doběrečného

služby v ČR WE|DO Uloženka

cena

doběrečné

WE|DO  Uloženka výdejní místo do 2kg*

82

23

WE|DO  Uloženka výdejní místo do 10g**

95

23

*Zásilka do 2 kg. Maximální rozměr nejdelší strany 40 cm. Součet stran 65 cm.

**Zásilka do 10 kg. Maximální rozměr nejdelší strany 70 cm. Součet stran 120 cm.

služby v ČR Česká pošta*

cena

doběrečné

Česká pošta balík do ruky do 2kg

129

36

Česká pošta balík do ruky do 10kg

143

36

Česká pošta balík na poštu do 2kg

119

36

Česká pošta balík na poštu do 10kg

129

36

*Maximální součet včech tří stran 210 cm.

služby v ČR Zásilkovna

cena

doběrečné

do 5kg*

68

15

od 5,1 do 10kg**

120

15

*Maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm. Maximální součet všech tří stran zásilky 120 cm.

**Maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm do 120 cm. Maximální součet všech tří stran zásilky 120 cm do 150 cm.

***Maximální rozměr jedné strany delší než 120 cm nebo maximální součet všech tří stran větší než 150 cm nebo váha nad 10Kg.

služby v ČR FOFR - naše ceny

cena

doběrečné

od 10,1 do 15kg

147

28

od 15,1 do 20kg

176

28

od 20,1 do 30kg

206

28

od 30,1 do 40kg

299

28

od 40,1 do 50kg (paletovka)

500

28

od 50,1 do 80kg (paletovka)

700

28

od 80,1 do 120kg (paletovka)

1100

28

služby v ČR DPD naše ceny

cena

doběrečné

do 10kg

140

28

Všechny uvedené ceny jsou vč. DPH

3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

4. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.5), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu a kupující jej obdrží spolu se zbožím.

7. Zboží bude dle skladové dostupnosti expedováno od 24 hodin do 4 pracovních dnů. Ve výjimečných případech, kdy by mohla být dodací doba delší než 4 pracovní dny, tak na tuto skutečnost bude kupující předem upozorněn a budou s ním domluveny individuální dodací podmínky.

8. Objednávka ze strany prodávajícího bude splněna umožněním kupujícímu nakládat se zbožím v provozovně prodávajícího. V případě, že prodávající bude vyzván zboží odeslat, bude objednávka splněna předáním objednaného zboží prvnímu přepravci, který bude mít povinnosti doručit zboží na adresu uvedenou v objednávce.

9. Zásilka bude vždy obsahovat dodací list s obsahem zásilky nebo fakturu kde bude uveden způsob úhrady dobírkou v hotovosti, nebo platební kartou, umožňuje-li to přepravce.

 

Reklamace – poškození zásilky při přepravě

Pokud je zásilka dodána poškozená, nekompletní nebo nesouhlasí s objednávkou, neprodleně nás kontaktujte na některé z uvedených spojení v bodě 5.1 Smluvních podmínek.

Případně využijte e-mail: reklamace@barvymorys.cz

Uveďte číslo Vaší objednávky (je uvedeno též na faktuře), Vaše jméno a co přesně není se zásilkou v pořádku, pokud možno připojte též fotodokumentaci.

 

Poškození zjištěné při převzetí dopravcem:

Při přijímání zboží od dopravce jste společně s předávajícím pracovníkem povinni překontrolovat zásilku, zda nejeví jakékoliv známky poškození. V případě, že je zásilka poškozená nebo viditelně rozbalená, zásilku odmítněte a s dopravcem sepište zápis o škodě.

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, nahlaste reklamaci ihned po doručení, nejdéle však následující pracovní den po převzetí naší prodejně (kontakty uvedeny výše). K uplatnění reklamace je potřeba uvést číslo objednávky a způsob poškození. Pracovník prodejny Vás požádá o fotografie poškozené zásilky včetně štítku dopravce a možných polepů jako je křehké nebo neklopit. Kompletní reklamaci řeší společnost MORYS s.r.o. a Vy jste o ní průběžně informováni. Na poškození zásilky, které bylo nahlášeno po uplynutí druhého pracovního dne po doručení zásilky, nebude brán zřetel. Zboží, které si vyzvedáváte na některé z našich výdejen, je nutné překontrolovat ještě na výdejně nebo prodejně. Na pozdější reklamace mechanického rázu nebude brán zřetel.